خبرگزاری کار ایران

ادعای وزیر خارجه بحرین:

رویکردهای منطقه‌ای ایران باعث عدم ثبات در یمن می‌شود/ به دوراندیشی سلطان قابوس ایمان داریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۲۶

وزیر خارجه بحرین با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، گفت که رویکردهای منطقه‌ای ایران باعث عدم ثبات در یمن می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «شیخ خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین، امروز -شنبه- گفت که حمایت ایران از انصارالله یمن به موضوعی ثابت‌شده تبدیل شده است و به عدم ثبات در این کشور منجر می‌شود اما ائتلاف بین‌المللی برای بازگرداندن ثبات به یمن تلاش می‌کند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «ایران از برخی گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند».

این مقام بحرینی همچنین با اشاره به دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سلطان قابوس، پادشاه عمان، گفت که به دوراندیشی سلطان قابوس و عزم وی برای حل بحران خاورمیانه ایمان داریم.

وزیر خارجه بحرین مدعی شد که کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس عاملی مهم در ثبات در خاورمیانه هستند. 

وی همچنین عنوان کرد که ائتلاف امنیتی خلیج‌فارس که مصر را نیز شامل می‌شود، سال آینده میلادی اجرایی خواهد شد. او اضافه کرد که ایالات متحده، اردن و هم‌پیمانان حوزه خلیج فارس در این ائتلاف نقش خواهند داشت و درهای آن «به روی هر کس که با اصول آن موافق باشد، باز است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز