خبرگزاری کار ایران

«ینی شفق» فاش کرد؛

سناریوی تازه از چگونگی قتل خاشقجی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۰۵

رسانه‌های ترکیه با استناد به صدا‌های ضبط شده از کنسولگری عربستان در استانبول، سناریوی دردناکی از سرنوشت خبرنگار مفقود شده سعودی را فاش کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک تایمز، رسانه‌های ترکیه امروز-چهارشنبه- سناریوی جدید و دردناک از سرنوشت «جمال خاشقجی» خبرنگار مفقود شده سعودی فاش کردند.

رسانه‌ نیمه دولتی «ینی شفق» ترکیه با استناد به صداهای ضبط شده توسط سازمان‌های اطلاعاتی این کشور از کنسولگری عربستان در استانبول، فاش کرد که شکنجه‌گران عربستانی در کنسولگری این کشور در انتظار ورود خاشقجی بودند.

این رسانه‌ ادامه داد که شکنجه‌گران ابتدا انگشتان خاشقجی را قطع کرده و سپس سر وی را از بدنش جدا کردند و در نهایت بدن بی‌جانش را تکه تکه کردند.

گفته می‌شود تمامی این حوادث طی چند دقیقه رخ داده است.

یکی از مقام‌های ترکیه در مصاحبه با ینی شفق این سناریو را تایید کرد.

این مقام ترک گفت که پس از ورود خاشقجی به دفتر «محمد العطیبی» سرکنسولگری عربستان در استانبول، ماموران وی را دستگیر کرده و خیلی سریع شکنجه و بازجویی از وی را آغاز کرده و در ادامه انگشتانش را قطع کردند.

وی اضافه کرد که در همین لحظه محمد العطیبی به شکنجه گران می‌گوید: «این کار‌ها را بیرون انجام دهید، شما برای من دردسر درست می‌کنید.» و یکی از ماموران در پاسخ به سرکنسول عربستان گفت: «اگر می‌خواهی وقتی به عربستان بازگشتی زنده بمانی، دهانت را ببند.»

گفته می‌شود پس از قتل خاشقجی و تکه تکه شدن بدنش توسط ماموران عربستانی یک پزشک متخصص صحنه جرم برای کمک به پاکسازی محل وارد عمل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز