خبرگزاری کار ایران

استروجن بار دیگر ایده «اسکاتلند مستقل» را مطرح می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۴۹

رئیس فراکسیون کارگری در پارلمان بریتانیا، در حساب توئیتری خود اعلام کرد که وزیر برگزیت درباره مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا بیانیه‌ای را در مجلس عوام ایراد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دامنیک راب» وزیر برگزیت بریتانیا، امروز -سه‌شنبه- در پارلمان این کشور حاضر شده و درباره مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا بیانیه‌ای ایراد خواهد کرد. این خبر را حزب کارگر اعلام کرد. 

رئیس فراکسیون کارگری در پارلمان بریتانیا، در حساب توئیتری خود اعلام کرد که وزیر برگزیت درباره مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا «بیانیه‌ای را در مجلس عوام ایراد خواهد کرد».

از سوی دیگر خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد که «نیکولا استروجن»، وزیر اول اسکاتلند به ناامیدی و فضای فاجعه‌بار وست‌مینستر پایان می‌دهد و ایده «اسکاتلند مستقل» را به‌عنوان «راهنمای ارزش‌های پیشرو» معرفی می‌کند.

وزیر اول اسکاتلند باور دارد که امتناع از برنامه چکرز باعث می‌شود دولت نتواند برای تایید برگزیت سخت اکثریت رای نمایندگان را به خود جلب کند. 

وی افزود: «نمی‌توانم تصور کنم کسی به چیزی رای دهد که بازار انحصاری و اتحادیه‌های تجاری را در بر نگیرد. اگر ترزا می با توافقی بد به پارلمان بازگردد یا توافق کوری را به بار آورد و پارلمان از آن حمایت نکند، به گمانم همه‌چیز برای آن مهیا است که بازار و لوایح اتحادیه‌های تجاری را بار دیگر مطرح کنیم.»   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز