خبرگزاری کار ایران

خیز بریتانیا و آلمان برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۹۱

لندن و برلین از تصمیم برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه مسکو خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دیوید لیدینگتون» معاون نخست‌وزیر بریتانیا، گفت که لندن و برلین تحریم‌های تنبیهی بیشتری را علیه مسکو اعمال می‌کنند. بلومبرگ گزارش داد که این تحریم‌های جدید در پی اتهام فعالیت‌های مخرب و سایبری نیروهای امنیتی روسیه به اجرا درخواهند آمد. 

لیدینگتون گفت: «باید آماده باشیم که یا خود به‌تنهایی این تحریم‌ها را به کار ببندیم یا چنانچه ممکن بود، در همکاری با دیگر هم‌پیمانان‌مان آن‌ها را اعمال کنیم.»

«اشتفان زایبرت» سخنگوی صدراعظم آلمان، نیز گفت که برلین با دیگر شرکای اروپایی خود مشغول بررسی تحریم‌های جدید علیه مسکو است. 

پیشتر لندن با «اطمینان بالا» از دست داشتن سرویس‌های اطلاعاتی ارتش روسیه در شماری از حملات سایبری به مؤسسات سیاسی و رسانه‌ها در سراسر جهان، از جمله بریتانیا، خبر داده بود.

سفارت روسیه در لندن نیز از مقام‌های بریتانیایی خواست تا بلافاصله مدارک خود را در این زمینه ارائه کنند. 

از سوی دیگر، وزارت خارجه آلمان نیز در بیانیه‌ای از خنثی شدن حمله‌ای سایبری به سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خبر داد و مدعی شد که این حمله توسط شهروندان روس صورت گرفته است. 

وزارت خارجه روسیه این اتهام‌ها را رد کرده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز