خبرگزاری کار ایران

حمله گسترده ارتش سوریه به ریف‌های حماه و ادلب

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۱۴۴

ارتش سوریه حمله گسترده توپخانه‌ای و موشکی به مراکز تجمع عناصر جبهه النصره و گروه‌های تروریستی همپیمان با آن، در مرزهای اداری استان‌های حماه و ادلب صورت داد و شمار زیادی از تروریست‌ها را از پای درآورد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، یگانی از ارتش سوریه محور تحرکات عناصر گروه تروریستی جبهه النصره و گروه‌های همپیمان با آن را در جاده واصله «قلعه المضیق» و کوه «شحسبو» در ریف شمال غربی حماه هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. در نتیجه این عملیات، «خالد الحسین» ملقب به «ابو الولید کرناز» از فرماندهان بارز گروه تروریستی «احرار الشام» و شماری دیگر به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش همچنین استحکامات تروریست‌ها را در شهرک‌های «اللطامنه» و «کفرزیتا» در ریف شمالی حماه هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند که در نتیجه آن، سکوهای شلیک موشک به مناطق مسکونی منهدم شد. عناصر تروریستی جمعه موشکی در جریان حملات موشکی از این منطقه به شهر «محرده»، ۹ غیرنظامی از جمله شماری زن و کودک را کشته و ۲۰ تن را مجروح کردند.

نیروهای دولتی سوریه همچنین حملاتی را به عناصر مسلح در ریف جنوبی استان ادلب صورت دادند و تلفات گسترده‌ای در میان تروریست‌ها و تجهیزات جنگی آنها در شهرک «الهبیط» در منطقه «خان‌شیخون» به جای گذاشتند.

طبق این گزارش، هزاران تروریست و مزدور در برخی روستاهای واقع در ریف شمالی حماه، شهر ادلب و ریف آن حضور دارند که از طریق خاک ترکیه و با پشتیبانی و کمک رژیم‌های منطقه‌ای و غربی وارد این منطقه شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز