خبرگزاری کار ایران

آلمان نیز در بمباران احتمالی سوریه مشارکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۸۸

یک روزنامه آلمانی نوشت که این کشور به آمریکا، بریتانیا و فرانسه در بمباران احتمالی سوریه ملحق خواهد شد.

به گزارش ایلنا، روزنامه «بیلد» به نقل از منابعی در محافل نظامی آلمان نوشت که «اورزولا فن در لاین» وزیر دفاع این کشور به مقام‌ها دستور داده است امکان استفاده از جنگنده‌های آلمانی «تورنادور» در عملیات نظامی احتمالی علیه نیروهای دولتی در سوریه را بررسی کنند.

این در حالی‌ست که پیشتر «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان مشارکت کشورش در هرگونه اقدام نظامی تروئیکای غربی یعنی آمریکا، بریتانیا و فرانسه علیه سوریه را به بهانه استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی در عملیات ادلب، را رد کرد.

همزمان با انتشار گزارش‌هایی در خصوص آمادگی گسترده ارتش سوریه برای بازپس گیری ادلب، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه و متحدانش، روسیه و ایران، هشدار داده است که علیه این منطقه تحت اشغال شورشیان دست به عملیات نظامی نزنند.

منطقه ادلب در شمال سوریه آخرین منطقه تحت کنترل گروه‌های شورشی مسلح است و دمشق نیز اعلام کرده درصدد بازپس‌گیری این منطقه است. به دنبال پیشرو‌‌ی‌های ارتش سوریه طی یک‌سال اخیر شمار زیادی از معارضان به همراه خانواده‌هایشان به این منطقه پناه برده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز