خبرگزاری کار ایران

هشدار ترامپ به دمشق و متحدانش درباره ادلب

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۱۰

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری که نشان‌دهنده نگرانی او از شکست کامل تروریست‌ها در سوریه است، تاکید کرد که دولت سوریه و متحدانش نباید به ادلب حمله کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، همزمان با انتشار گزارش‌هایی در خصوص آمادگی گسترده ارتش سوریه برای بازپس گیری ادلب، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه و متحدانش، روسیه و ایران، هشدار داده است که علیه این منطقه تحت اشغال شورشیان دست به عملیات نظامی نزنند.

ترامپ، روز گذشته در پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: «رئیس‌جمهور بشار اسد نباید بی‌محابا به استان ادلب حمله کند. روس‌ها و ایرانی‌ها نباید با مشارکت در این تراژدی انسانی بالقوه دچار اشتباه خطرناکی شوند. شاید صدها هزار نفر کشته شوند. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد».

این در حالی‌ست که نیروهای ارتش سوریه به طور گسترده در حال آماده شدن برای عملیات نظامی در منطقه ادلب هستند.

منطقه ادلب در شمال سوریه آخرین منطقه تحت کنترل گروه‌های شورشی مسلح است و دمشق نیز اعلام کرده درصدد بازپس‌گیری این منطقه است. به دنبال پیش‌رو‌‌ی‌های ارتش سوریه طی یک‌سال اخیر شمار زیادی از معارضان به همراه خانواده‌هایشان به این منطقه پناه برده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز