خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کرملین:

پاسخ تحریم‌های جدید آمریکا را خواهیم داد/ واشنگتن تجارت جهانی را در معرض خطر قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۴۹

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت که پیشنهاد تحریم‌های آمریکا در ادامه اقدامات غیردوستانه و غیرقانونی آمریکا صورت می‌گیرد و تجارت جهانی را در معرض خطر قرار خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه، امروز -دوشنبه- به رسانه‌ها گفت که روسیه امیدوار است بحران روابط روسیه و ایالات متحده هر چه زودتر به پایان برسید اما اگر در این مسیر آمریکا اقدام متقابل نداشته باشد «هیچ کسی عزا نخواهد گرفت»

پسکوف گفت که کرملین پاسخ تحریم‌های جدید آمریکا را خواهد داد و تنها از منافع کشورش تاثیر می‌پذیرد.

وی افزود: « آنچه را که رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید انجام خواهیم داد؛ این رویه برای منافع کشور بهتر است. بیایید صبر کنیم و ببینیم  چه اتفاقی خواهد افتاد، پس از آن هم ما طبق منافع فدراسیون روسیه عمل خواهیم کرد.»

پسکوف خاطرنشان کرد که کرملین از این واقعیت آگاه بود که یک لایحه تحریم‌های جدید تهیه شده است و منابع مرتبط با آن را پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: ما به طور کامل این تحریم‌ها را مورد مطالعه قرار دادیم و معتقدیم این کار در ادامه اقدامات غیردوستانه و غیرقانونی آمریکا صورت می‌گیرد و تجارت جهانی را در معرض خطر قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز