خبرگزاری کار ایران

حمله تروریست‌ها به ریف شمال شرقی لاذقیه دفع شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۶۸

ارتش سوریه در ریف شمال شرقی لاذقیه حمله عناصر مسلح به مواضع ارتش در شمال ناحیه «الربیعه» را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، یک منبع در ارتش سوریه اعلام کرد، عناصر مسلح در تلاش برای حمله به مراکز نظامی در محور روستای «الحیاه» واقع در شمال ناحیه الربیعه در ریف شمال شرقی استان لاذقیه بودند ولی یگان‌های ارتش تلاش آنها را خنثی کردند و تلفات زیادی در میان این عناصر و مهمات جنگی‌شان برجای گذاشتند.

از سوی دیگر، یگان‌های ارتش سوریه استحکامات و مراکز تجمع عناصر گروه‌های تروریستی را در ریف شمالی حماه به‌ویژه در روستای «لحایا» و شهرک «اللطامنا» منهدم و خطوط امدادرسانی به این عناصر را در محور ریف جنوبی ادلب مسدود کردند.

گزارش‌ها از تحولات میدانی در استان جنوبی السویداء نیز حاکی‌ست که ارتش به پیشروی خود در محور «بادیه» در این استان ادامه می‌دهد و پایگاه‌ها و مراکز استقرار داعش را بمباران می‌کند.

ارتش سوریه در برخی محورها تا عمق ۱۵ کیلومتری ریف شرقی و ریف شمال شرقی استان السویداء مستقر شده و توانسته است کنترل برخی تپه‌ها را در این منطقه به دست بگیرد.

یگان‌های ارتش و نیروهای همپیمان کنترل‌شان بر مناطق «الطمثونه»، «حاویه العبد»، «وادی اللحف»، «ارض الزبیریات»، «رسوم المناطیر»، «وادی الشام» و «راس الجمره» را در ریف‌های شرقی، شمال شرقی و جنوب شرقی استان السویداء تثبیت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز