خبرگزاری کار ایران

توضیح «میشل اوباما» درباره جعبه کادویی «ملانیا ترامپ» هنگام ورود به کاخ سفید+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۱۳

همسر رئیس‌جمهوری سابق آمریکا درباره حرکت خارج از دستور العمل‌های مرسوم رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا در بدو ورود به کاخ سفید توضیح داد و گفت که درباره جعبه کادو هیچ پروتکلی وجود نداشت.

به گزارش ایلنا، «میشل اوباما» همسر «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا درباره صحنه ورود «دونالد ترامپ» و همسرش به کاخ سفید در جریان انتقال قدرت ریاست‌جمهوری توضیحاتی را در برنامه «الن دیجنرس» مجری معروف آمریکایی عنوان کرد.

الن: من یک سوال دارم و فکر می‌کنم این سوال تعداد زیادی از مردم هم باشد. وقتی انتقال قدرت در حال شکل‌گیری بود و ترامپ و همسرش داشتند به کاخ سفید می آمدند، هدیه‌ای رد و بدل شد.

میشل اوباما: اوه بله! جعبه تیفانی.

الن: در جعبه چه بود؟

میشل اوباما: یک قاب بسیار قشنگ بود

الن: یک قاب؟

میشل اوباما: بله

الن: اولا ترامپ بدون همسرش بالا می آید. همسرش را رها می‌کند و بالا می آید.

میشل اوباما: همیشه تعداد زیادی پروتکل وجود دارد که به شما می‌گوید چه کار کنید و کجا بایستید و از این حرف‌ها. ولی هیچ کس حرفی از هدیه نزده بود برای همین من نمی‌دانستم باید چه کار کنم.  هیچ کس هم نمی‌دانست باید چه کار کند هیچ کس هم نیامد جعبه را از من بگیرد و من نمی‌دانستم باید چه کار کنم. با جعبه عکس بگیرم یا چی؟ که همسرم جعبه را از من گرفت و برد داخل. اما هیچ کس نمی‌دانست باید چه کار کند و من دائم می‌گفتم با جعبه چه کار کنم؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز