خبرگزاری کار ایران

سخنگوی «گردان‌های حزب‌الله»:

حمله اسرائیل به عراق بعید نیست/ هدف آمریکا محاصره ایران در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۴۰

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق با اشاره به این‌که هرگونه حمله اسرائیل به عراق، حمله‌ای آمریکایی تلقی می‌شود، متذکر شد هدف چنین تلاش‌های آمریکایی محاصره ایران در منطقه است.

به گزارش ایلنا، «محمد محیی» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق، روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المیادین»، اظهار داشت حملات اسرائیل به عراق «دور از ذهن نیست».

وی، مقام‌های رسمی در عراق را مسئول واکنش به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل به حاکمیت این کشور دانست.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق خاطرنشان کرد، هر گونه حمله اسرائیل به عراق، حمله آمریکایی تلقی می‌شود.

محمد محیی در ادامه گفت: «ایالات متحده تلاش می‌کند ایران را در منطقه محاصره کند».

روز گذشته روزنامه «الجریده» کویت به نقل از «منابع آگاه» نوشت، اسرائیل فهرستی از اهدافی در داخل عراق را که این رژیم ادعا می‌کند پایگاه‌های نظامی ایران است، آماده کرده است.

این منابع تصاویر ماهواره‌ای از اهدافی را که اسرائیل درصدد بمباران آنها هست در اختیار روزنامه الجریده قرار داده‌اند که از جمله این اهداف می‌توان به گذرگاه‌های مرزی با ایران مانند «مهران»، «باشماق» و «شلمچه» اشاره کرد.

به نوشته این روزنامه، اسرائیل هفته گذشته یک پایگاه نظامی در سوریه در نزدیکی مرز با عراق را بمباران و ادعا کرد که این پایگاه متعلق به ایران است.

در صورتی‌که این خبر صحت داشته باشد می‌توان گفت که این تهدید رژیم صهیونیستی قواعد بازی را تغییر می‌دهد و چه بسا تلاشی از جانب تل‌آویو برای گسترش دادن مساحت رویارویی با ایران تلقی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز