خبرگزاری کار ایران

مقام‌های واشنگتن:

ایران در حال زمینه‌سازی برای حمله سایبری گسترده‌ به آمریکا و متحدانش است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۹۹

به گفته چند مقام‌ آمریکایی، ایران تصمیم دارد به زیرساخت‌های عمومی و شرکت‌های خصوصی ایالات متحده، اروپا و خاورمیانه حمله کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقام‌های آمریکایی مدعی شده‌اند که ایران در حال زمینه‌سازی برای حمله سایبری گسترده‌ای به آمریکا و متحدانش در سراسر جهان است. 

چند مقام ارشد آمریکایی که نخواستند نام‌شان فاش شود، در گفت‌وگو با شبکه «ان‌بی‌سی» گفتند که این حمله بنا نیست به‌زودی انجام شود. این در حالی است که واشنگتن قرار است تحریم‌های نفتی بر ایران را بار دیگر اعمال کند. 

بنا به ادعای این مقام‌ها، ایران تصمیم دارد به زیرساخت‌های عمومی و شرکت‌های خصوصی آمریکا، اروپا و خاورمیانه حمله کند. 

«علیرضا میریوسفی» سخنگوی مطبوعاتی نمایندگی دایم ایران در سازمان ملل، در پیامی توئیتری اعلام کرد که کشورش تصمیم ندارد حمله‌ای سایبری علیه آمریکا ترتیب دهد و واشنگتن را متهم کرد که از این شایعات برای توجیه حمله سایبری احتمالی به ایران استفاده می‌کند. 

«غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل، پیشتر گفته بود که ایالات متحده تصمیم دارد به ذخایر انرژی ایران و همچنین سیستم‌های مدیریت منابع آب حمله سایبری صورت دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز