خبرگزاری کار ایران

حمله موشکی رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه/ پاسخ موشکی مقاومت

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۸۹۵

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات به نوار غزه، امروز پایگاه‌های مقاومت فلسطین را در مرکز و شمال این باریکه هدف جنگنده‌ها قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پهپادها و جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد امروز- شنبه- پایگاه‌های مقاومت فلسطین در مرکز و شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

در این حملات، پایگاه «شهید عیسی بطران» در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه، پایگاه «فلسطین» در شمال نوار غزه و یک پایگاه دیگر در منطقه «شیخ زاید» هدف قرار گرفت.

جنگنده‌های اسرائیلی چندین موشک هم به زمین های کشاورزی فلسطینیان در منطقه «صوفا» در شمال شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه شلیک کردند.

در پی این تجاوزات، مقاومت فلسطین بلافاصله واکنش نشان داده و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را هدف حملات گسترده موشکی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که ده‌ها موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که سامانه «گنبد آهنین» چند موشک را منهدم کرده و موشک‌های زیادی هم به مناطق صهیونیست‌نشین اصابت کرده است.

 شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دست‌کم ۲۰ موشک و راکت به شهرک‌های مجاور غزه اصابت کرده است.

در پی حمله موشکی گسترده مقاومت، آژیر خطر در بیشتر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه به صدا درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز