خبرگزاری کار ایران

ترامپ خطاب به سران اوپک:

قیمت‌ نفت را همین حالا پایین بیاورید

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۳۲

رئیس‌جمهوری آمریکا، در پیامی توئیتری، از کشورهای عضو اوپک خواست تا اقدام‌های بیشتری برای پایین آوردن قیمت نفت خام انجام دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، بار دیگر از سازمان کشورهای تولیدکننده نفت (اوپک) خواست تا با تولید بیشتر بازار نفت را متعادل کنند. این در حالی است که مدتی پیش رئیس‌جمهوری آمریکا و پادشاه عربستان درباره احتمال افزایش تولید نفت این کشور با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

ترامپ، در پیامی توئیتری، از کشورهای عضو اوپک خواست تا اقدام‌های بیشتری برای پایین آوردن قیمت نفت خام انجام دهند. ترامپ به‌طور مستقیم سیاست خارجی آمریکا را به این خواسته خود مرتبط دانست و گفت که ایالات متحده در عوض مبلغی «بسیار پایین» از برخی کشورهای تولیدکننده نفت حمایت می‌کند.

در متن پیام توئیتری ترامپ آمده است: «کشورهای اوپک باید در یاد داشته باشند که قیمت نفت بالا است و آن‌ها هیچ کمکی برای بهبود اوضاع نمی‌کنند. تازه آن‌ها قیمت‌ها را بالا هم می‌برند. این در حالی است که ایالات متحده در قبال پولی اندک از بسیاری از اعضای این سازمان حمایت می‌کند. این جاده باید دوطرفه باشد. قیمت‌ها را همین حالا پایین بیاورید!»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز