خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر عراق:

اقدامات سریع و عملیاتی برای نابود کردن هسته‌های داعش وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۲۶

نخست‌وزیر عراق از اتخاذ تدابیری سریع و عملیاتی برای نابود کردن هسته‌های گروه تروریستی داعش، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، دفتر «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: نشست فرماندهان امنیتی، نظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی به ریاست حیدر العبادی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح برگزار، و در آن به اوضاع امنیتی کشور، طرح‌های تامین امنیت جاده‌ها و فعالیت‌های اطلاعاتی برای از بین بردن هسته‌های تروریستی پرداخته شد.

العبادی در این نشست گفت: «اقدام‌هایی سریع و عملیاتی ویژه برای نابود کردن این هسته‌های تروریستی که تلاش می‌کنند اقداماتی تروریستی در خارج از شهرها انجام دهند، وجود دارد. فعالیت‌های اطلاعاتی ما باعث شناسایی شمار زیادی از این هسته‌ها و بازداشت اعضای آن شده است».

نخست‌وزیر عراق افزود: «ضربات سنگین نیروهای مسلح عراق به فرماندهان گروه تروریستی داعش در سوریه باعث شده است که آنها دست به عملیات راهزنی علیه غیرنظامیان بزنند ولی ما تا نابود کردن کامل آنها، در کمین خواهیم نشست».

فرماندهی عملیات مشترک عراق، شنبه اعلام کرد که هواپیماهای جنگی «اف- ۱۶» عراق نشست سرکردگان داعش را در منطقه «هجین» سوریه بمباران کردند.

این مرکز تصریح کرد که در نتیجه این عملیات، اهداف داعشی‌ها کاملا منهدم شده و ۴۵ نفر از آنها از جمله سرکردگان بارز این گروه تروریستی کشته شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز