خبرگزاری کار ایران

رئیس کارکنان ترامپ:

کاخ سفید محلی عذاب‌آور برای کار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۹۴

رئیس کارکنان رئیس‌جمهوری آمریکا که سال گذشته میلادی وارد کاخ سفید شد، چند روز پیش به گروهی از سناتورها گفت که کاخ سفید «محلی عذاب‌آور برای کار» است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید، بنا به گزارش‌ها از کار خود خسته شده و نمی‌داند که تا چه زمانی می‌تواند در این شغل دوام بیاورد. 

او چند روز پیش به گروهی از سناتورها گفت که کاخ سفید «محلی عذاب‌آور برای کار» است. 

به گزارش نیویورک تایمز، مشاوران کلی، «زاخاری فونتس» معاون جدید رئیس کارکنان کاخ سفید را به‌شوخی «معاون کل» می‌نامند، چراکه بسیاری از وظایف جان کلی را برعهده گرفته است. 

با این وجود «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، چندان نگران تغییر کارمندان دولتش نیست و به راحتی کسانی را که او را به چالش بکشند، از کار برکنار می‌کند. 

کلی سال گذشته میلادی وارد کاخ سفید شد و تلاش داشت آرامش را برای دولت آشوب‌زده ترامپ به ارمغان بیاورد. 

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که کلی در ماه مارس بر سر ترامپ فریاد کشیده و تهدید کرده که استعفا دهد و باقی مقام‌ها دست آخر او را آرام کردند. 

کلی در حال حاضر به همراه دونالد ترامپ به سنگاپور رفته تا شریط را برای دیدار تاریخی میان رئیس‌جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی آماده کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز