خبرگزاری کار ایران

عضو ارشد حزب محافظه‌کار بریتانیا:

لندن باید موضع قاطعانه‌تری در قبال بروکسل اتخاذ کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۸۳

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری طرفداران برگزیت معتقد است که نخست‌وزیر بریتانیا نمی‌تواند خواست مردم درباره خروج از اتحادیه اروپا را به سرانجام برساند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «کریسپین اودی» عضو ارشد حزب محافظه‌کار بریتانیا و مدیر صندوق سرمایه‌گذاری طرفداران برگزیت، باور دارد که «مایکل گوو» وزیر محیط‌زیست این کشور، باید سمت رهبری این حزب را برعهده بگیرد. این سمت در حال حاضر در دست «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا است و اودی باور دارد که نخست‌وزیر فعلی نمی‌تواند «برگزیت را به سرانجام برساند».

اودی همچنین گفت که مایکل گوو توانایی خروج کامل بریتانیا از اتحادیه اروپا و عملی کردن خواسته مردم را دارد. 

او پیشنهاد داده که کشورش باید موضع سفت و سخت‌تری نسبت به بروکسل اتخاذ کند و باید از دولت ائتلافی ایتالیا بیاموزد که می‌خواهد قوانین بدهی اتحادیه اروپا را به چالش بکشد. 

کریسپین اودی تاکید کرد: «باید از ایتالیا بیاموزیم. باید بگوییم ما هم مشکلات آن‌ها را داریم.»

اودی همچنین با بیان این‌که لندن باید قوانین اتحادیه اروپا را با عقد قراردادهای تجاری با کشورهای خارجی زیر پا بگذارد، گفت: «باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و سنت‌ها را زیر پا بگذاریم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز