خبرگزاری کار ایران

هشدار موشکی ارتش یمن؛ ابوظبی دیگر از امروز امن نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۴۷

سخنگوی ارتش یمن طی اظهاراتی هشدارآمیز به امارات درباره تشدید درگیری‌ها در ساحل غربی یمن، تأکید کرد که ابوظبی دیگر از امروز امن نخواهد بود و در تیررس موشک‌های ارتش یمن قرار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، سرتیپ ستاد «شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بامداد امروز- شنبه- طی اظهاراتی هشدارآمیز خطاب به سران امارات، تأکید کرد که ابوظبی در تیررس موشک‌های یمن قرار دارد.

شرف لقمان از «سرمایه‌گذاران در دبی و ابوظبی» خواست تا این هشدار او را «جدی بگیرند».

سخنگوی نیروهای مسلح یمنی هشدار دارد، اقدام امارات به تشدید جنگ در ساحل غربی یمن با پاسخی قوی‌تر و غیر قابل پیش‌بینی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه «ابوظبی دیگر از امروز امن نیست و در تیررس موشک‌های یمن قرار دارد»، متذکر شد که آنچه رسانه‌های ائتلاف سعودی درباره پیروزی خود در ساحل غربی یمن منتشر می‌کنند، پیروزهایی خیالی است.

این مقام نظامی یمن افزود، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانسته‌اند کنترل بخش اعظمی از مناطقی را که طی روزهای گذشته اشغال شده بود، از ائتلاف سعودی بازپس بگیرند.

ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی، عملیاتی بزرگ برای اشغال استان ساحلی «الحدیده» در غرب یمن را آغاز کرده که هدایت آن را امارات بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز