خبرگزاری کار ایران

هشدار حکیم درباره تاثیر پول‌های سیاسی بر روند انتخابات عراق

کد خبر : ۶۱۶۴۴۷

رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با هیئت نظارت بر انتخابات اتحادیه اروپا، درباره تاثیر پول‌های سیاسی بر روند انتخابات عراق هشدار داد.

به گزارش ایلنا، هیئت نظارت بر انتخابات اتحادیه اروپا با حضور در دفتر رئیس جریان حکمت ملی عراق، با «سید عمار حکیم» رئیس این جریان و رئیس تحالف ملی شیعیان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مقبولیت مردمی کاندیداهای انتخابات پیش رو و مسیر دموکراسی در عراق رایزنی کردند.

«سید عمار حکم» با تأکید بر اینکه کارت‌های الکترونیکی انتخابات گام مهمی در مسیر صحیح برای جلوگیری از تقلب در انتخابات است، نسبت به تأثیر پولهای سیاسی بر روند انتخابات هشدار داد.

وی گفت: تعداد بیشمار احزاب و نمایندگان، نامطلوب است، اما در عین حال بیانگر آزاداندیشی و دموکراسی است که انتخابات سال ۲۰۱۸ آن را تثبیت و تحکیم می کند.

رئیس جریان حکمت ملی با اشاره به اینکه میانه‌روی، اعتدال، ملی گرایی، حمایت از جوانان و بانوان، ایجاد حکومت و ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های شفاف، جزو اصول اساسی جریان حکمت ملی است، افزود: «جریان حکمت، ۵۴۹ نماینده را معرفی کرده که ۹۰ درصد از آنان برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند، ۴۵ درصد افرادی هستند که کمتر از چهل سال دارند و ۹۶ درصد دارای تحصیلات عالیه هستند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز