خبرگزاری کار ایران

خیز ارتش سوریه برای پاکسازی اردوگاه «الیرموک»

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۲۴

ارتش سوریه برای پاکسازی اردوگاه الیرموک و برخی مناطق در جنوب دمشق از اشغال عناصر گروه‌های تروریستی، آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، ارتش سوریه برای پاکسازی اردوگاه الیرموک، منطقه «الحجر الاسود» و بخش جنوبی شهرک «التضامن» در جنوب دمشق از اشغال عناصر گروه‌های تروریستی، آماده می‌شود.

رسانه‌‌های محلی گزارش دادند که ارتش سوریه، صبح امروز- دوشنبه- تجهیزات نظامی، تسلیحات سنگین، خودروهای زرهی و کامیون‌هایی حامل نیروهای نظامی و مردمی و نیروهای گروه‌های فلسطینی از جمله «قدس» را به حومه مناطق تحت اشغال داعش و جبهه‌النصره در جنوب پایتخت اعزام کرده است.

این در حالی‌ست که برخی شهرک‌های جنوبی دمشق شاهد شلیک خمپاره‌ از سوی اردوگاه الیرموک است که تاکنون در پی این حملات تروریست‌ها، یک کودک کشته و شماری زخمی شده‌اند.

داعش کنترل کامل منطقه الحجر الاسود، که به بخش شمالی اردوگاه الیرموک متصل است را در دست دارد. این گروه تروریستی همچنین بخش‌های وسیعی از جنوب این اردوگاه را به اشغال خود درآروده است. افزون بر این، بخش محدودی از غرب الیرموک تحت کنترل تروریست‌های جبهه‌النصره است.

طبق این گزارش، داعش همچنین در مناطقی از بخش شرقی شهرک «القدم» مجاور با الحجر الاسود، و بخش جنوبی شهرک التضامین در مجاورت اردوگاه الیرموک حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز