خبرگزاری کار ایران

استعفای عضو کنگره به دلیل سوء رفتار جنسی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۰۰

یک عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در پی متهم شدن به آزار جنسی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «بلک فارینتهولد» عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا از تگزاس، روز گذشته –جمعه- در پی متهم شدن به آزار جنسی و رفتارهای نامناسب در محیط کار به طور غیرمنتظره‌ای از سمت خود استعفا داد.

فارینتهولد در ژانویه گذشته و همزمان با انتشار اخباری از رسوایی جنسی وی اعلام کرده بود که قصد ندارد بار دیگر در انتخابات نوامبر کنگره شرکت کند.

وی در بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر کرده بود در این باره عنوان کرد: «در حالی که تلاش می‌کردم دوران باقی مانده حضورم در کنگره را به پایان برسانم، اطمینان دارم که اکنون زمان رفتن رسیده است.»

فارینتهولد به دلیل پرداخت مبلغی به میزان ۸۴ هزار دلار (۴۲۰ میلیون تومان) از محل درآمد مالیات‌ها به کارمند زن سابقش تحت تحقیقات قرار گرفته است. این کارمند زن گفته بود که فارینتهولد از مقاصد جنسی‌اش با وی سخن گفته بود.

یک مقام جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در این باره گفته است: «امیدوارم بلک صادق باشد و مبلغ ۸۴ هزار دلار را که از محل درآمدهای مالیاتی برداشت کرده بود را بازگرداند. همانطور که بارها گفته و تکرار کرده‌ام، کنگره باید باید اعتماد مردم آمریکا را بازگرداند.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز