خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

پیروزی قاطع پوتین در انتخابات روسیه/ دیدار بشار اسد از غوطه شرقی/ ادامه اتهام‌زنی‌های محمد بن سلمان علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۹۳

پیروزی قاطع رئیس‌جمهوری کنونی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور و سفر رئیس‌جمهوری سوریه به منطقه غوطه شرقی از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری کنونی روسیه بار دیگر با کسب بیش از ۷۰ درصد از آراء به عنوان رییس‌جمهوری این کشور انتخاب شد.

-یک مبارز فلسطینی با چاقو به نیرو‌های رژیم‌صهیونیستی در بیت‌المقدس حمله کرده و به شهادت رسید.

- «چئو کانگ ایل» یکی از مقام‌های ارشد وزارت امور خارجه کره‌شمالی به زودی با مقام‌های پیشین آمریکا و کره‌جنوبی دیدار می‌کند.

- «ترزا مِی» نخست‌وزیر بریتانیا با «ماتئوس موراویکی» همتای لهستانی خود تلفنی درباره پرونده مسمومیت جاسوس روس، گفت‌وگو کرد.

- ارتش آزاد سوریه مدعی شد یک فروند جنگنده ارتش سوریه توسط گروه تروریستی «تحریر الشام» در منطقه کوهستانی «القلمون» سرنگون شده است.

-«بشار اسد» رییس‌جمهوری سوریه از منطقه جنگی غوطه شرقی بازدید کرد.

- ارتش سوریه بعد از درگیری با گروه‌های تروریستی «فیلق الرحمن» و «جبهه النصره» در شهرک سقبا در غوطه شرقی، توانست کنترل این شهرک را به دست بگیرد.

- «مقتدی صدر» رهبر جریان «صدر» عراق رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن را دیکتاتور خواند و خواستار کناره‌گیری وی از قدرت شد.

-حزب جنبش ملی مصر به ریاست «احمد شفیق» حمایت خود را از «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری فعلی در انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد.

- رؤسای جمهور قرقیزستان، تاجیکستان و قزاقستان ضمن ارسال پیام‌های جداگانه‌ پیروزی مجدد «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفتند.

- سفارت ترکیه در دانمارک توسط کوکتل مولوتوف هدف حمله قرار گرفت

- «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد که ایران با رسیدن به برابری با عربستان سعودی فاصله دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز