خبرگزاری کار ایران

فعال کارگری هند در گفت وگو با ایلنا؛

دریافتی پایین، امنیت شغلی شکننده و مشکلات زنان، چالش‌های جهانی کارگران است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۳۲

یک مقام اتحادیه‌های کارگری هند بر این باور است که طبقه کارگران در جهان امروز با بحران عمیقی مواجه است که از جمله دلایل آن نفوذ امپریالیسم و کاپیتالیسم است.

«اوگورا باشا» نماینده فدراسیون کارگری هند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: طبقه کارگر در کشورهای مختلف جهان به دلیل نفوذ امپریالیسم و کاپیتالیسم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و ما تلاش می‌کنیم راه‌حل‌هایی را در راستای تسهیل روند کاری این طبقه فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارگران در ایران بسیار توانمند هستند، تاکید کرد: طبقه کارگران در ایران اگرچه همانند این قشر در کشورهای دیگر جهان با مشکلاتی مواجه است، اما نباید فراموش کرد که کارگران در ایران بسیار مبارز و فعال هستند.

این مقام کارگری در هند با برشمردن مشکلاتی که طبقه کارگر در جهان با آن مواجه است، تاکید کرد: طبقه کارگر با مشکلات عدیده ای همچون درآمد پایین، امنیت شغلی شکننده و همچنین مشکلات زنان کارگر مواجه هستند و ما هرساله در نشستی مشترک گردهم می آییم تا این مشکلات را حل کنیم و نحوه پاسخگویی به مطالبات این طبقه از جامعه را بررسی کنیم.

 وی در ادامه افزود: نخستین دستور کار ما اتخاذ تصمیماتی در زمینه کارگران و مشکلاتی که این طبقه از جامعه با آن مواجه هستند، برای یک سال آینده است چرا که امروزه به دلیل نفوذ امپریالیسم و کاپیتالیسم کارگران در بحران عمیقی قرار دارند.

وی تاکید کرد: برای مقابله با این بحران باید اقداماتی اتخاذ و به حقوق کارگران احترام گذاشته شود و خواسته‌ها و مطالبات آنها برآورده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز