خبرگزاری کار ایران

ولیعهد سعودی:

اصلاحات در عربستان برای مبارزه با ایران ضروری بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۹۶

ولی‌عهد سعودی در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست تاکید کرد که این کشور به اصلاحات برای مدرن شدن در بخش سیاسی و فرهنگی نیاز داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، درباره تغییراتی که چند روز پیش از سوی پادشاه عربستان اعلام شد، گفت: تغییرات در پست‌های فرماندهی وزارت دفاع این کشور بخشی از تلاش‌ها برای تزریق یک روح پرانرژی و جوان به کشور با هدف تحقق تغییرات بوده است و از چند سال پیش برای انجام آن برنامه‌ریزی شده بود.

وی افزود: اصلاحات و تغییرات در عربستان سعودی برای تقویت مبارزه با دشمنان ما همچون ایران ضروری است.

محمد بن سلمان در ادامه گفت: اقدام به مدرن‌سازی کشور برای محدود کردن گروه‌های افراطی ضروری بود. همانطور که در این روند حقوق بیشتری به زنان در عربستان ارائه شد.

ولیعهد سعودی در ادامه با بیان اینکه از حمایت عمومی مردم در این کشور برخوردار است، تاکید کرد: این حمایت تنها از سوی جوانان سعودی نیست بلکه خانواد‌ه‌ها در عربستان نیز از ما حمایت می‌کنند.

محمد بن سلمان همچنین  انتقادات بر سر موضوع «سعد الحریری» و تحت فشار قرار دادن نخست‌وزیر لبنان برای استعفا را غیر منصفانه خواند و مدعی شد که سعد الحریری امروز در وضعیت بهتری در مقایسه با حزب الله قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز