خبرگزاری کار ایران

ترامپ میزبان نتانیاهو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۵۳

رئیس‌جمهور آمریکا ماه آینده میلادی در کاخ سفید میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، کاخ سفید روز گذشته –جمعه- اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ماه آینده میلادی در کاخ سفید میزبان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی خواهد بود.

یک مقام کاخ سفید تایید کرد که نتانیاهو در تاریخ پنجم مارس با ترامپ دیدار خواهد کرد، این دیدار در جریان سفر نتانیاهو  به واشنگتن برای شرکت در کنفرانس آیپک انجام خواهد شد.

اعلام انجام این دیدار تنها چند روز پس از آن انجام می‌شود که پلیس اسرائیل اعلام کرد شواهد کافی در اختیار دارد که تایید می‌کند نتانیاهو به فساد، دریافت رشوه و همچنین عدم صداقت در دو تحقیق جداگانه متهم است.

نتانیاهو هرگونه تخلف را رد کرده است اما یافته‌های پلیس اسرائیل وی را در بحران سیاسی قرار داده است.

با این وجود، استقبال گرم رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن می‌تواند به نتانیاهو کمک کند چرا که ترامپ در اسرائیل از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است.

سفر نتانیاهو به آمریکا دومین سفر وی به این کشور از زمان آغاز ریاست‌جمهوری ترامپ است. وی یکی از اولین رهبران خارجی بود که پس از سوگند ریاست جمهوری ترامپ در سال ۲۰۱۷ به کاخ سفید دعوت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز