خبرگزاری کار ایران

تکرار اتهام‌زنی‌های ترامپ علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۰۰۳

رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسم سالانه دعای ملی در این کشور، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، بار دیگر ایران را «نظامی سرکوبگر» خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت کاخ سفید، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسم سالانه صبحانه دعای ملی در هتل «هیلتون» بار دیگر ادعاها و اتهام‌زنی‌های خود علیه ایران را تکرار کرد.

ترامپ در این سخنرانی، ایران، کره‌شمالی، کوبا و ونزوئلا را کشورهایی سرکوبگر خواند و تاکید کرد که آمریکا در کنار مردم این کشورها ایستاده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌پایه در این باره گفت: «ما می‌دانیم که میلیون‌ها نفر در ایران، کوبا، ونزوئلا، کره‌شمالی و دیگر کشورها تحت حکومت رژیم‌های سرکوبگر رنج می‌برند».

وی در ادامه اتهام‌زنی‌های خود گفت: «آمریکا در کنار همه مردمانی که تحت ستم و آزار و اذیت‌های مذهبی قرار دارند، ایستاده است».

مراسم سالانه «صبحانه دعای ملی» از سال ۱۹۵۳ تاکنون در آمریکا برگزار می‌شود و معمولا روسای جمهوری این کشور در آن حضور دارند و سخنرانی می‌کنند. این شصت و ششمین مراسم صبحانه دعای ملی بود که در واشنگتن برگزار شد.

ترامپ در ابتدای این سخنرانی گفته بود: «آمریکا کشور مردمان معتقد و با ایمان است و ما با قدرت دعاهایمان قدرتمند می‌شویم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز