خبرگزاری کار ایران

نقض آتش‌بس در غوطه دمشق؛ تروریست‌ها به «حرستا» یورش بردند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۸۷

منابع سوری اعلام کردند که به‌رغم آتش‌بس توافق‌شده در جریان مذاکرات وین، عناصر برخی گروه‌های تروریستی به شهر حرستا حمله کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر گروه تروریستی جبهه‌النصره در شهر حرستا و حومه آن واقع در شرق دمشق ادامه دارد.

«واحد اطلاع‌رسانی مرکزی جنگ» (وابسته به دولت سوریه) اعلام کرد، نیروهای ارتش، امروز- یشکنبه- حمله تروریست‌های جبهه‌النصره، «احرارالشام» و «فیلق الرحمان» را در حومه «اداره المرکبات» دفع کردند. این منطقه طی ماه‌های گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها بوده است. 

این مرکز تأکید کرد، نیروهای ارتش یک خودروی بمب‌گذاری شده عناصر مسلح را قبل از رسیدن آن به هدف، منفجر کردند و مواضع دشمن را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار دادند.

از سوی دیگر، فعالان سوری از وقوع درگیری‌های شدید و انفجار یک خودروی بمب‌‌گذاری شده در محور «اداره المرکبات» خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند ۱۵ تروریست در جریان حمله غافلگیرانه ارتش به مواضع‌شان در منطقه «حرزما» در غوطه شرقی دمشق کشته شدند.

درگیری‌‌ها در غوطه شرقی دمشق در حالی جریان دارد که هیات‌های دولت سوریه و معارضان در مذاکرات وین بر سر آتش‌بس در این منطقه به توافق رسیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز