خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزیر دادگستری عراق؛

دبیرکل نُجَباء: تروریست‌ها را با قاطعیت اعدام کنید

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۹۲

دبیرکل مقاومت نجباء در دیدار با وزیر دادگستری عراق، اجرای اشدّ مجازات را برای عناصر تروریست و قاتلان مردم بیگناه خواستار شد.

به گزارش ایلنا، «حیدر الزاملی» وزیر دادگستری عراق با حضور در مقر مرکزى مقاومت اسلامى نُجَباء در بغداد، با حجت الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش ملاقات و گفت‌وگو کرد.

موضوع اصلی گفت‌وگوی طرفین، لزوم برخورد قاطع و مجازات حداکثری عناصر تروریست، با هدف بازگرداندن آرامش و امنیت به کشور عراق بود.

دبیرکل نُجَباء در این دیدار بر ضرورت اعدام تروریست‌هایی که حکم قطعی پرونده‌شان صادر شده است، تأکید کرد و از زاملی خواست بدون توجه به فشار نهادهای مزدور غربی -که در پوشش حقوق‌بشر به‌دنبال نجات جنایتکاران تکفیری هستند- به‌سرعت احکام دادگاه را اجرایی و قاتلان مردم بی‌گناه را قصاص کند.

شیخ اکرم الکعبی در همین راستا نسبت به معاملات پنهانی و پشت‌پرده برای فراری دادن تروریست‌ها از کشور هشدار داد و جلوگیری از تحقق این نقشه شوم را وظیفه نهادهای امنیتی و قضائی عراق دانست.

وزیر دادگستری عراق نیز ضمن تأیید این نقطه‌نظرات و تأکید بر مقابله قانونی با تهدیدکنندگان امنیت ملی، از نقش مقاومت اسلامی نُجَباء در نبرد علیه تروریسم تکفیری تمجید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز