خبرگزاری کار ایران

انصارالله ادعای آمریکا درباره موشک‌های ایرانی را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۲۹

سخنگوی گروه انصارالله یمن اتهام‌های آمریکا علیه ایران درباره اینکه تهران موشک‌های این گروه برای حمله به عربستان را تامین کرده است را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «عادل الملک الجری» سخنگوی گروه انصارالله یمن با رد اتهامات روز گذشته –پنجشنبه- آمریکا علیه ایران درباره ارسال موشک به انصارالله یمن آن را تلاشی برای منحرف کردن توجهات از تصمیم اخیر واشنگتن در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل دانست.

وی در این باره با انتشار متنی در حساب کاربری اش در توییتر نوشت: «پس از سه سال جنگ، آمریکا به یک باره شواهد و اسنادی را پیدا می‌کند که نشان می دهد ایران از حوثی‌ها حمایت می‌کند».

سخنگوی انصارالله افزود: «آمریکا تابه امروز هیچ شواهد و اسنادی درباره همه موشک‌هایی که تا به امروز از یمن شلیک شده پیدا نکرده است. داستان روشن است. آنها می خواهند داستانی به اعراب نشان دهند تا توجه آنها را از قضیه قدس منحرف کنند تا به جای اینکه از اسرائیل عصبانی باشند، موج ایران‌هراسی به راه اندازند».

آمریکا برای نخستین بار اسنادی تاییدنشده را منتشر کرد که در آن ادعا شد ایران به گروه انصارالله یمن سلاح ارسال کرده است که نشانگر نقض قطعنامه‌های سازمان ملل متحد از سوی ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز