خبرگزاری کار ایران

افزایش قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴ شهید

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۸۸

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به چهار نفر خبر داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، در میانه آتشی خشمی که در مناطق مختلف اراضی اشغالی به‌دنبال تصمیم خودسرانه و یک‌جانبه واشنگتن درباره قدس، زبانه کشیده است، رژیم صهیونیستی نیز از بامداد جمعه باریکه غزه را هدف توپخانه‌ها و هواپیماهای جنگی خود قرار داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، امروز- شنبه- اعلام کرد که در پی بمباران بامداد امروز این باریکه از سوی جنگنده‌های اسرائیل، دو نفر به شهادت رسیدند و به‌این ترتیب، شمار شهدای این حملات به چهار نفر افزایش یافت.

خبرگزاری فلسطین( وفا) نیز گزارش داد، دو جوان ۲۸ و ۳۰ ساله، که از اهالی شهرک «الدرج» در نوار غزه بودند، امروز به‌شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیست، بامداد امروز چندین منطقه در نوار غزه را بمباران کردند. «جبالیا»، «خان‌یونس» و شمال غرب شهر غزه آماج این حملات بوده است.

احتمال تشدید این حملات اسرائیل به نوار غزه در حالی‌ست که طی دو روز گذشته، در جریان درگیری‌های فلسطینیان خشمگین و نظامیان صهیونیست در نوار غزه، کرانه باختری بیش از هزار و ۱۰۰ معترض زخمی شده‌اند.

در واکنش اعتراضی به تصمیم «دونالد ترامپ» در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) «انتفاضه‌ای جدید» را خواستار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز