خبرگزاری کار ایران

محل بازداشت شاهزاده‌‌های سعودی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۹۳۸

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی، محل بازداشت آن‌دسته از شاهزاده‌‌های سعودی که حکم حبس‌شان به اتهام فساد صادر شده است را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اخبار مربوط به بازداشت‌های گسترده شاهزاده‌های سعودی در عربستان بازتاب‌های رسانه‌ای گسترده‌ای داشته است.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی درباره مکان بازداشت شاهزاده‌های سعودی که حکم بازداشت‌شان شب گذشته به اتهام «فساد» صادر شد، گمانه‌زنی کرده است.

نیویورک‌تایمز نوشت، عصر شنبه هتل «ریتز کارلتون» در ریاض تخلیه شد. همزمان با این تخلیه، برخی اطلاعات تایید نشده به‌دست آمده است که این هتل احتمالا برای بازداشت شاهزاده‌هایی که حکم حبس‌شان صادر شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این در حالی است که امکان رزور اینترنتی اتاق‌های این هتل نیز وجود ندارد.

نیویورک‌تایمز خاطرنشان کرد که شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر این‌که امکان پرواز هواپیماهای خصوصی در فرودگاه‌های عربستان وجود ندارد تا بدین ترتیب تجار مظنون، نتوانند از کشور فرار کنند.

طبق این گزارش، به فرمان «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی، شب گذشته ۱۱ شاهزاده، چهار وزیر فعلی و ۱۰ وزیر پیشین عربستان بازداشت شده‌اند. بازداشت‌ها در چارچوب «مبارزه با فساد» صورت گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز