خبرگزاری کار ایران

اتهام بوش پدر برای آزار جنسی بازیگر معروف/ رئیس جمهوری اسبق عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۲۸

بازیگر مشهور آمریکایی، رئیس‌جمهوری اسبق این کشور را به آزار جنسی خود متهم کرد؛ اتهامی که با واکنش همراه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از رای الیوم،‌ «هیدر لیند» بازیگر زن مشهور آمریکایی در سخنانی «جورج بوش» پدر رئیس‌جمهوری اسبق این کشور را متهم کرد که در حالی که روی صندلی چرخ‌دار نشسته بود، اقدام به آزار جنسی وی کرده است.

اتهام‌های مطرح شده از سوی این بازیگر زن آمریکا به چهار سال پیش و زمانی باز می‌گردد که لیند به همراه گروهی از بازیگران برای دیدار از رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا و تصویربرداری از برنامه «کودتا: جاسوس‌های واشنگتن» به دیدار بوش پدر رفته بودند.

لیند در این باره گفت: «دست من را نگرفت و در حالی که روی صندلی چرخ‌دار نشسته بود پشت مرا لمس کرد و این در شرایطی بود که همسرش باربرا نیز در کنار او حضور داشت.»

وی در ادامه گفت: «زمانی که تصویربرداری آغاز شد، وی بار دیگر مرا لمس کرد و باربرا با نگاه تیزش ما را دید.»

این بازیگر سینمای آمریکا در ادامه عنوان کرد که رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا از سمتش علیه من و بسیاری از زنان استفاده کرد آن هم در شرایطی که باید برای جامعه تلاش می‌کرد.

وی افزود: «ممکن است دموکراسی خاص خودم را داشته باشم و دموکراسی دیگران را رد کنم آن هم در شرایطی که روسای جمهور ما از سمت‌هایشان برای کارهای دیگر استفاده می‌کنند.»

در واکنش به این اتهام‌ها، جورج بوش پدر با صدور بیانیه‌ای از این بازیگر معروف هالیود عذرخواهی کرده و آن را صرفا یک مزاح خوانده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز