خبرگزاری کار ایران

به‌رغم تهدیدهای آمریکا؛

ده‌ها داعشی وارد دیرالزور شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۹۴

منابع آگاه خبر دادند که ده‌ها عنصر گروه تروریستی داعش پس از خروجشان از مرزهای مشترک سوریه و لبنان، به صورت انفرادی وارد دیرالزور شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، منابع آگاه اعلام کردند، طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از عناصر داعش پس از خروجشان از مرزهای مشترک سوریه با لبنان، وارد دیرالزور، منطقه تحت اشغال این گروه تروریستی در شرق سوریه شدند.

این منابع تصریح کردند، این عناصر مسلح داعش، به صورت قاچاقی از نقطه تبادل ‌توافق‌شده میان «حزب‌الله» لبنان و داعش در نزدیکی شهرک «حمیمه» در منطقه «السخنه» وارد مناطق تحت کنترل داعش شده‌اند.

براین اساس، این داعشی‌‌ها سلاح‌های خود را در اتوبوس‌ها گذاشته و از طریق راه‌های فرعی در منطقه، به آنجا رفته‌اند و قرار است توسط دیگر عناصر داعشی حاضر در این منطقه، به سمت شهرهای «المیادین» و «البوکمال» در حومه دیر‌الزور در شرق سوریه منتقل شوند.

طبق اعلام این منابع، حدود ۱۰ اتوبوس در منطقه حمیمه باقی مانده‌اند در حالی‌که افراد مسلح داعش به طور انفرادی به دیر الزور می‌روند.

این در حالی است که ائتلاف تحت رهبری آمریکا، امروز- شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که این ائتلاف اجازه حرکت کاروان داعش به سمت مرز عراق را نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز