خبرگزاری کار ایران

آنگلا مرکل:

به‌رغم هزینه سیاسی، از پذیرش مهاجران پشیمان نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۶۷

صدر اعظم آلمان اعلام کرد که به‌رغم دادن هزینه‌های سیاسی از سیاست «درهای باز» پشیمان نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان تصریح کرد که به رغم پرداخت هزینه‌های سیاسی از سیاست‌ «درهای باز» در پذیرش مهاجران پشیمان نیستم.

مرکل در مصاحبه با روزنامه «ولت آم زونتاگ» آلمان اعلام کرد: «از سیاست پذیرش مهاجران که در پی آن‌ میلیون‌ها پناهجو وارد آلمان شده‌اند، پشیمان نیستم.»

وی تاکید کرد که اگر نیاز باشد تصمیم‌هایی همچون تصمیمی که در سال ۲۰۱۵ میلادی گرفت را مجددا اتخاذ می‌کند.

مرکل افزود: «اقدامی که در آن برهه زمانی انجام دادم به رغم وجود شرایط پیچیده، اقدامی بر اساس مصلحت انسانی و سیاسی بوده است.»

صدر اعظم آلمان اضافه کرد که این نوع رویدادهای خاص به ندرت در تاریخ یک کشور روی می‌دهد و رهبر یک کشور نیز باید تصمیمی مناسب درباره آن اتخاذ کند.

بر اساس سیاست درهای باز که توسط مرکل انجام شد، بسیاری از طرفداران صدراعظم آلمان در دو سال گذشته از وی جدا شده‌اند.

تنها چهار هفته با انتخابات آلمانی باقی مانده و براساس آخرین نظرسنجی‌ها، محبوبیت وی و حزبش  ۳۸ درصد است. مرکل در انتخابات پیشین با به دست آوردن ۴۱ درصد آراء به عنوان صدراعظم آلمان انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز