خبرگزاری کار ایران

انتقاد مشاورجانسون از برنامه هاموند درباره برگزیت

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۴۵

مشاور پیشین وزیر خارجه بریتانیا از برنامه‌های وزیر دارایی درباره برگزیت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مشاور پیشین «بوریس جانسون» وزیر خارجه بریتانیا در زمان تصدی پست شهرداری لندن توسط وی، از برنامه‌های انتقال مالی تدوین شده توسط «فیلیپ هاموند» وزیر دارایی این کشور در خصوص برگزیت انتقاد کرد. 

 «جرارد لیونز» مشاور اقتصادی پیشین جانسون زمانی که وی شهردار لندن بود، با ابراز نگرانی در خصوص برگزیت اعلام کرد که این مذاکرات همچون لبه پرتگاه ترسناک یا تهدید باگ «وای ۲ کی» برای رایانه‌ها است. 

وی همچنین گفته بود که دوران جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی و شروع دوره جدید از روابط میان لندن و بروکسل نباید بیشتر از دوسال به درازا بیانجامد. 

پیش‌تر فیلیپ هاموند وزیر دارایی بریتانیا اعلام کرده بود که ممکن از دوره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا سه سال زمان ببرد.

لیونز همچنین اعلام کرده بود که بسیاری از خطرات مربوط به برگزیت خطراتی است که واقعی نیستند و این دوره دو ساله می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها را کاهش دهد. 

هاموند در حال فشار آوردن بر دولت بریتانیا برای خروجی دوستانه و برقرار ماندن روابط تجاری میان بریتانیا و اتحادیه اروپا که بیش از نیمی از تولیدات داخلی بریتانیا را خریداری می‌کند، است. 

تعداد دیگری از وزرای کابینه «ترزا می‌» نخست‌وزیر بریتانیا نیز اعلام کرده‌اند که برای برگزیت نیاز به یک دوره گذار وجود دارد و این در حالی است که وزیر خارجه بریتانیا که مواضع سرسختی در رابطه با خروج از اتحادیه اروپا دارد، اخیرا در این رابطه سکوت کرده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز