خبرگزاری کار ایران

عملیات بزرگ داعش برای منفجر کردن اماکن مقدس و منزل آیت‌‌الله سیستانی خنثی شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۳۱۴

نیروهای عراقی عملیات بزرگ داعش برای منفجر کردن مراقد مقدس در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و مسجد «الکوفه» و منزل مرجع عالی‌قدر شیعیان این کشور را خنثی کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم وزارت کشور عراق، امروز -یکشنبه- در گفت‌وگو با روزنامه «الصباح» اعلام کرد، گروه تروریستی داعش سه طرح تروریستی جداگانه علیه مراقد ائمه اطهار در کربلا، نجف اشرف، سامرا و بصره و منزل آیت‌الله سیدعلی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان این کشور و نیز مسجد «الکوفه» آماده کرده بود و قرار این بود این عملیات‌ها توسط خودروهای بمب‌گذاری‌شده و ده‌ها عامل انتحاری این گروه و با همکاری باندهای قاچاق تسلیحات انجام شود.

«ابوعلی البصری» افزود، این اطلاعات به‌دست آمده پس از تایید شدن، در اختیار «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح و «قاسم الاعرجی» وزیر کشور قرار گرفت و موافقت شد که با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک و پشتیبانی نیروهای هوایی، مرکز تجمع این عوامل تروریستی، که درصدد عزیمت به اماکن مقدس و بصره بودند، بمباران شود.

وی تصریح کرد، در جریان این عملیات، که «ساعاتی قبل از حرکت تروریست‌ها به اهداف‌شان در کربلا، نجف اشرف، سامرا، کوفه و بصره انجام شد، مراکز تجمع تروریست‌ها و خودروهای بمب‌گذاری‌شده در منطقه «المیادین» سوریه و اطراف شهر «القائم» منهدم  ده‌‌ها تن از این تکفیری‌ها کشته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز