خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارتش و نخست‌وزیر پاکستان برای میانجی‌گری به ریاض می‌روند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۹۲

با تشدید بحران‌ دیپلماتیک میان قطر با عربستان و کشورهای هم‌پیمان، نخست‌وزیر و فرمانده ستاد ارتش پاکستان به کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه داون چاپ پاکستان، «سرتاج عزیز» وزیر مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور خارجی و سرپرست وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که در پی تشدید تنش‌های دیپلماتیک میان قطر با عربستان، بحرین، امارات و دیگر کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای «محمد نواز شریف» نخست‌وزیر و ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ستاد ارتش پاکستان به منظور میانجی‌گری در یک سفر یک روزه به کشورهای منطقه سفر می‌کنند.

در این سفر سرتاج عزیز وزیر مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی و سرپرست وزارت امور خارجه پاکستان نیز نواز شریف و جاوید باجوا را همراهی خواهد کرد.

گفته می‌شود این هیات سیاسی-نظامی پاکستان به ریاض، پایتخت عربستان، دوحه، پایتخت قطر و کویت سفر کرده وبا مقام‌های این کشورها برای رفع مشکل به وجود آمده دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

همچنین منابع آگاه اعلام کرده‌اند که نواز شریف قرار است پیش از ترک اسلام‌آباد به مقصد ریاض نشست ویژه‌ای با سفرای پاکستان در کشورهای عضو سازمان همکاری‌ خلیج‌فارس برگزار کرده و در آن سخنرانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز