خبرگزاری کار ایران

صفحه توئیتر وزیر خارجه بحرین هک شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۹۵

هکرهای بحرینی با هک کردن صفحه رسمی توئیتر وزیر خارجه این کشور اقدام به انتشار پیام‌های تهدید‌آمیز در صفحه وی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، هکرهای بحرینی که به نظر می‌رسد از مخالفان سیاسی رژیم‌ آل خلیفه هستند، اقدام به هک کردن صفحه رسمی توئیتر «شیخ خالد بن احمد آل خلیفه» کردند.

این هکرها با عنوان «واحد نفود و کسب اطلاعات گروهان‌های المختار» صفحه رسمی خالد بن احمد آل خلیفه در شبکه اجتماعی توئیتر را هک کردند.

این هکرها پس از هک کردن صفحه وزیر خارجه بحرین، اقدام به درج تهدیدهایی علیه رژیم آل خلیفه و همچنین آل سعود کردند.

این هکرها همچنین مجموعه‌ای از ویدئوها و تصاویری را در این صفحه منتشر کردند که نشان‌دهنده صحنه‌های درگیری با نیروهای امنیتی در بحرین و همچنین گوشه‌ای از سخنرانی‌های آیت‌الله شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته فقید شیعه عربستانی است.

این گروه از هکرها همچنین اعلام کردند به اطلاعات طبقه‌بندی شده و مهمی دست یافته اند که به زودی آن‌ها را منتشر خواهند کرد.

همچنین در صفحه توئیتر شیخ خالد بن احمد آل خلیفه این جمله درج شده است :«تهنیت از طرف نیروهای مقاوم در قطیف به نیروهای مقاوم آزاده در بحرین. ای آل خلیفه و ای آل سعود؛ ای بردگان آمریکا و اسرائیل؛ شما را برخواهیم چید».

همچنین در این صفحه پیام تهنیتی از مردم انقلابی بحرین به مردم العوامیه نیز ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز