خبرگزاری کار ایران

مبارزات انتخاباتی در بریتانیا پس از حمله منچستر از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۲۲

حزب استقلال انگلیس که از احزاب مخالف اتحادیه اروپا است، مبارزات انتخاباتی خود را پس از حمله تروریستی منچستر از سر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، حزب استقلال انگلیس از احزاب مخالف حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا مبارزات انتخاباتی خود برای انتخابات آتی بریتانیا را پس از حمله تروریستی به کنسرت سالن آرینا در شهر منچستر که منجر به مرگ ۲۲ نفر و زخمی شدن ۵۹ نفر دیگر شد، از سر گرفت.

پس از حمله تروریستی شهر منجستر، مبارزات انتخاباتی بریتانیا متوقف شده بود.

در آخرین نظر سنجی انجام شده پیش از حمله دوشنبه شب شهر منچستر، حزب محافظه کار انگلیس به رهبری «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا، از بزرگ‌ترین رقیب خود یعنی حزب کارگر پیش بوده است.

دو حزب کارگر و محافظه‌کار انگلیس اعلام کرده بودند که مبارزات انتخاباتی خود را از فردا –جمعه- آغاز خواهند کرد ولی حزب استقلال انگلیس که از احزاب مخالف حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا به شمار می‌رود، از امروز مبارزات انتخاباتی خود را از سر گرفت.

«پل نوتال» رهبر حزب استقلال انگلیس در مصاحبه با بی‌بی‌سی ضمن اعلام خبر از سرگیری مبارزات انتخاباتی حزب خود افزود: «ما اکنون  در زمان تصمیم‌گیری هستیم و این بهترین راه برای این‌ است که نشان دهیم مردم در قبال این‌گونه حوادث تحت تاثیر قرار نگرفته و به عقب باز نمی‌گردند.»

حزب استقلال انگلیس در آخرین انتخابات این کشور در سال ۲۰۱۵ توانست ۱۳ درصد از آراء را به دست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز