خبرگزاری کار ایران

کوربین:

نخبگان ثروتمند در تلاش برای ربودن برگزیت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۱۳

رهبر حزب کارگر در جلسه ستاد مبارزات انتخاباتی حزب کارگر اعلام کرد نخبگان ثروتمند در تلاش برای ربودن برگزیت و مصادره آن به نفع خود هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌سی‌سی، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر بریتانیا در جلسه مبارزات انتخاباتی که در شهر منچستر برگزار می‌شود با اشاره به برخی از اقدامات صاحبان قدرت و ثروت در انگلیس اعلام کرد برخی از ثروتمندان در تلاش برای ربودن برگزیت هستند.

وی در رابطه با رویکرد خود در خصوص خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و نگاهش به مساله برگزیت تصریح کرد که وظیفه او محافظت از منافع بریتانیا است.

کوربین همچنین تاکید کرد در صورت پیروزی در انتخابات در قبال فرار مالیاتی متقلبان و بانکداران حریص مواضع سختی اتخاذ خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چهار هفته باقی مانده است که ما نشان دهیم که چه نوع کشوری هستیم.

رهبر حزب کارگر همچنین اظهار داشت حتی در صورت شکست در انتخابات نیز در سمت خود به عنوان رهبر این حزب باقی خواهد ماند.

جرمی کوربین با تکرار مواضع خود در خصوص اقتصاد بریتانیا اعلام کرد: دولت کارگر در مقابل تقلب در اقتصاد، فرارهای مالیاتی و کسانی که به استثمار کارگران و مصرف کنندگان می‌پردازند خواهد ایستاد.

وی تاکید کرد: حزب کارگر قطعاً خود به کناری نخواهد ایستاد و نظاره‌گر این امر که ثروتمندان و برخی رسانه‌ها به تعیین شرایط برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بپردازند، نخواهد بود.

رهبر حزب کارگر عنوان کرد برگزیت زمانی خوب است که از آینده و صنایع بریتانیا محافظت کند و حقوق بشر در آن تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز