خبرگزاری کار ایران

آسوشیتدپرس گزارش داد:

اولین مذاکره مستقیم دولت ترامپ با ایران، در حاشیه نشست برجام

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۹۶

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، هیات آمریکایی،‌در حاشیه نشست برجام در وین، با طرف ایرانی درباره آزاد شدن شهروندان آمریکایی- ایرانی، گفت‌وگو کرده است.

به گزارش ایلنا، دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که درباره آزاد شدن شهروندان زندانی خود، در حاشیه نشست برجام در وین، با طرف ایرانی گفت‌وگو کرده است، گفت‌وگویی که خبرگزاری آسوشیتدپرس، از آن به عنوان «اولین مذاکره مستقیم» دولت ترامپ با ایران یاد کرده‌ است.

آسوشیتدپرس، امروز- شنبه- به نقل از «مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، نوشت که این مذاکره روز پنج‌شنبه در حاشیه نشست وین انجام شده که موضوع آن نحوه اجرای توافق هسته‌ای ایران بود.

بنا بر این گزارش، تونر گفت که «هیات آمریکایی در گفت‌وگو با هیات ایرانی، ضمن نگرانی جدی از زندانی بودن شهروندان ایرانی- آمریکایی در ایران و مفقود ماندن یک شهروند آمریکایی، خواستار آزادی فوری این افراد شد تا بتوانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.»

مارک تونر در این رابطه به حبس «سیامک نمازی» بازرگان ایرانی-آمریکایی، و پدر ۸۱ ساله او، که به اتهام جاسوسی در ایران به ده سال زندان محکوم شده‌اند، اشاره کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز