خبرگزاری کار ایران

فرمان مهاجرتی ترامپ امروز امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۷۷

رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا امروز –دوشنبه- فرمان مهاجرتی جدید خود را صادر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز نسخه جدید فرمان مهاجرتی خود را امضا می‌کند.

دو مقام ارشد کاخ سفید در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» اعلام کردند دونالد ترامپ امروز قصد دارد نسخه اصلاح شده فرمان اجرایی اخیر خود در مورد عدم صدور روادید و جلوگیری از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان به خاک آمریکا را امضا کند.

پیشتر و پس از لغو دستور  اجرایی دونالد ترامپ توسط یک قاضی آمریکایی و عدم موفقیت رئیس‌جمهوری آمریکا در به دست آوردن رای دادگاه تجدید نظر، وی اعلام کرده بود نسخه جدید و اصلاح شده فرمان مهاجرتی خود را به زودی ابلاغ خواهد کرد.

این دستور جدید در محل وزارت امنیت داخلی آمریکا به امضا خواهد رسید.

هنوز هیچ جزئیاتی درباره تغییرات اعمال شده از نسخه جدید واصلاح شده فرمان اجرایی ترامپ منتشر نشده است.

ترامپ در فرمان قبلی صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی را ممنوع اعلام کرده و دستور داده بود از ورود اتباع این کشورها به خاک آمریکا جلوگیری شود.

این دستور اجرایی ترامپ عکس‌العمل شدید مردم آمریکا را در پی داشت که در نهایت باعث لغو این فرمان توسط نهاد قضایی این کشور شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز