خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید:

داماد ترامپ با سفیر روسیه دیدار کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۳۸

کاخ سفید اعلام کرد در ملاقات مشاور امنیت ملی مستعفی رئیس‌جمهور آمریکا با سفیر روسیه داماد رئیس‌جمهوری نیز حضور داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک‌تایمز، کاخ سفید اعلام کرد در ملاقات «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در واشنگتن که در برج ترامپ برگزار شده بود، «جرد کوشنز» داماد «دونالد ترامپ» نیز حضور داشته است.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز خبر ملاقات داماد ترامپ و سفیر روسیه را فاش کرده و افزوده بود این ملاقات در ماه دسامبر و پس از مسجل شدن پیروزی ترامپ در انتخابات صورت گرفته که در این ملاقات مسائلی همچون روابط دیپلماتیک بین واشنگتن و مسکو مورد بحث قرار گرفته است.

کاخ سفید با تایید خبر این ملاقات هدف از آن را برقراری خط ارتباطی میان دو کشور خواند.

در همین خصوص «هوپ هیکس»، مدیر ارتباطات راهبردی کاخ‌سفید اعلام کرد این ملاقات درباره ارتباطات بین واشنگتن-مسکو صورت گرفته است.

وی ادامه داد کوشنر ملاقات‌هایی با بیش از ۲۰ نفر از مسئولان کشورهای خارجی داشته است که این امری عادی است.

پیش از این و پس از افشای روابط فلین با سفیر روسیه نیز کاخ سفید این ارتباط را محدود به مکاتبه‌های دوجانبه اعلام کرده بود که با افشای جزئیات روابط مشاور امنیت ترامپ با سفیر روسیه، وی مجبور به استعفا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز