خبرگزاری کار ایران

تایمز مدعی شد؛

عملیات غرب موصل توسط آمریکا و انگلیس رهبری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۸۵

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد آمریکا و انگلیس رهبری عملیات آزادسازی مناطق غربی شهر موصل را بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا، روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی در شماره امروز خود- دوشنبه- مدعی شد عملیات جدید ارتش و نیروهای امنیتی عراق در غرب موصل برای آزادسازی کامل این شهر از اشغال تروریست‌های داعش توسط نیروهای ویژه انگلیس وآمریکا  رهبری می‌شود.

تایمز در گزارش خود با عنوان «نیروهای ویژه هوایی در راس عملیات آزادسازی موصل قرار دارند»، نوشت: نیروهای ویژه انگلیسی وآمریکایی عملیات آزادسازی دومین شهر بزرگ عراق که مرکز اصلی داعش در این کشور به شمار می‌رود را بر عهده دارند.

تایمز مدعی شد در این عملیات نیروهای کلاه‌سبز و همچنین نیروهای ویژه دلتا در کنار نیروهای امنیتی عراق و نیروهای پیشمرگه شرکت کرده‌اند.

به ادعای تایمز، نیروهای آمریکایی و انگلیسی از عملیات آزادسازی موصل حمایت‌های نظامی و مستشاری می‌کنند.

نیروهای ویژه هوایی انگلیس شامل هزار و ۳۵۰ نظامی هستند که در جنگ علیه داعش در سوریه و عراق حضور دارند. همچنین از ۴۵۰ مستشار نظامی آمریکایی حاضر در عراق، اکثر آن‌ها در حال فعالیت در خصوص آزادسازی اراضی عراقی از اشغال نیروهای داعش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز