خبرگزاری کار ایران

تیراندازی در کمیته انتخاباتی در بصره

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۰۱

منابع امنیتی عراق اعلام کردند افراد ناشناس اقدام به تیراندازی در مرکز کمیته انتخاباتی عراق در شهر بصره کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، یکشنبه‌شب افراد ناشناس با حمله به مرکز کمیته انتخابات در شهر بصره در جنوب عراق، اقدام به تیراندازی کردند.

این حمله مسلحانه تلفات جانی دربرنداشته ولی منجر به خسارات مالی و آتش گرفتن یک خودرو در مقابل دفتر کمیته انتخابات عراق شده است.

یک منبع امنیتی در استان بصره اعلام کرد این دفتر در منطقه «الطویسه» در مرکز شهر بصره واقع شده که اواخر شب گذشته هدف تیراندازی قرارگرفت.

این منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود، افزود این حمله پس از تهدید‌های مکرر این کمیته و کارکنان آن در شبکه‌های اجتماعی توسط  افراد ناشناس صورت گرفته است.

وی در ادامه تاکید کرد نیروهای امنیتی بلافاصله پس از این حادثه در دفتر کمیته انتخاباتی در شهر بصره حاضر شدند.

شهر بصره نسبت به دیگر شهرهای عراق از امنیت بهتری برخوردار است که در روزهای گذشته هدف حملات تروریستی اعم از انفجار بمب‌های صوتی و تیراندازی قرار گرفته است که در آخرین اقدام تروریستی، «باسم الصافی» عضو سابق شورای استان بصره و از مسئولان حزب‌الله عراق هدف حمله قرار گرفته و از پای درآمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز