خبرگزاری کار ایران

انتشار تازه‌ترین تصویر از سرکرده ارشد داعش

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۴۶۱

منابع محلی در استان نینوای عراق اعلام کردند به دنبال بروز ناآرامی‌ها در موصل، سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش از مخفیگاه خود در این شهر خارج شد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، یک منبع محلی در استان نینوا، امروز- سه‌شنبه اعلام کرد: ناآرامی‌هایی که بر شهر موصل حاکم شده است، باعث شد «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش از مخفیگاه خود خارج شود و با اهاای این شهر دیدار کند.

این منبع خاطرنشان کرد، البغدادی در حالی سوار بر یک خودروی شاسی‌بلند سفید رنگ، در محله «الرساله» ظاهر شد که سه خودروی مملو از افراد مسلح نقاب‌زده سیاه‌پوش در اطراف وی حضور داشتند. این نخستین ظهور البغدادی در موصل طی ماه‌های اخیر است.

این منبع، که نخواست نامش فاش شود، تصریح کرد: ظهور علنی البغدادی حجم وخامت ناآرامی‌های کنونی در شهر موصل را نشان می‌دهد. مراکز تبلیغاتی داعش با هدف اطمینان‌بخشی به افکار عمومی، حوادث امروز موصل را «تمرینی برای آمادگی با حوادث ناگهانی» اعلام کرده‌اند.

این منبع تصریح کرد، در موصل وضعیتی مشابه منع آمد و شد خودروها در بیشتر محله‌های آن حاکم است و عناصر مسلح داعش به طور بی‌سابقه‌ای در مناطق مختلف شهر به‌ویژه در مقابل ادارات اصلی و نهادهایی که «جیش العسره» آنها را بسته بود، مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز