خبرگزاری کار ایران

«دونالد ترامپ»:

«میت رامنی» نسبت به کمک‌های من «قدر نا‌شناس» بود

«میت رامنی»، فرماندار و نامزد سابق حزب جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، با نامزد فعلی این حزب مخالف است. ترامپ-که قبلا رامنی را مورد حمایت مالی خود قرار داده بود- از «حق ناشناسی» او انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ان. بی. سی، دونالد ترامپ گفت «میت رامنی» نسبت به حمایت‌های من در طول انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۱۲ قدر نا‌شناس بود. رامنی در دوره مقدماتی با یک تماس تلفنی یا یک پیام من، دولت را به دست گرفت. با سخنرانی‌های من، او توانست در انتخابات مقدماتی پیروز شود.

ترامپ افزود: «من به او کمک کردم تا در پنج ایالتی که احتمال داشت در انتخابات مقدماتی از دست بدهد، پیروز شود»

 «حمایت از او با هزینه شخصی من بوده است. من پول زیادی برای او صرف کردم.»

میت رامنی، فرماندار سابق ماساچوست و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات سال ۲۰۱۲ به صراحت از سوی ترامپ - که درباره «عوام فریبی» دو حزب در سخنرانی‌های آخر هفته هشدار داده بود- مورد انتقاد قرار گرفت. چرا که مطرح شدن نام رامنی نیز به عنوان نامزد احتمالی حزب سوم محتمل است.

ترامپ مدعی است که مدیر ستاد انتخاباتی رامنی بر این باور بوده است که او (ترامپ) در طول رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۲ «بیش از حد خشن و بسیار بحث بر‌انگیز» بوده و به همین دلیل نیز در انتخابات عمومی کنار گذاشته شده است.

 ترامپ افزود: «این چیزی است که به زودی فراموش نمی‌شود. من با رامنی خشن بودم چون فکر می‌کردم آن‌ها رفتار درستی با من نداشتند. من به او کمک کردم. واقعاً به او کمک کرده بودم.»

 

کد خبر : ۳۶۹۳۴۹