خبرگزاری کار ایران

مقام‌های آلمان:

کامرون برای مقابله با اتهام فرار مالیاتی تلاش بیشتری انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۸۴

مقام‌های آلمان، نسخت‌وزیر انگلیس را به مقابله با اتهام سوءاستفاده از شرکت‌های برون مرزی تشویق کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سیاستمداران آلمانی از «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس خواسته‌اند برای مقابله با اتهام سوءاستفاده از شرکت‌های برون مرزی که آن سوی مرزهای انگلیس برای فرار مالیاتی تاسیس شدند، بیشتر تلاش کند.

«رالف برینک‌هاوس» سیاستمدار ارشد جناح محافظه‌کار به روزنامه آلمانی «ولت آم زونتاگ» گفت: «باید در مذاکرات آتی  برای مردم انگلیس روشن کنیم که در حال اقناع فضای بین المللی و سراسر کشورهای اتحادیه اروپا درباره اعمال نفوذ انگلیس در ٱن سوری مرزها هستیم.»

«کارشتن اشنایدر» متخصص امور بودجه در حزب سوسیال دموکرات از شرکای ائتلافی صدراعظم «آنگلا مرکل»، نیز گفت که نخست‌وزیر انگلیس باید اقدام‌هایی برای روشن شدن افشاگری‌های هفته گذشته در ارتباط با اسناد پاناما انجام دهد.

هفته گذشته موسسه حقوقی «موساک فونسکا» در پاناما اسنادی را فاش کرد که حاکی از آن است که بیش از نیمی از 200 هزار شرکت برون مرزی که توسط این موسسه به ثبت رسیده،  در جزایر ویریجین انگلیس بوده و جزئیات مالکیت آنها توسط مقام‌های مسئول ثبت نشده است. این موسسه حقوقی هرگونه خطایی را انکار می‌کند.

کامرون که در نشست سران گروه هشت در سال 2013، در تلاش برای رهبری بین‌المللی برای مقابله با فرار مالیاتی و خودداری از پرداخت آن در انگلیس بود،  هفته گذشته پس از آن که مشخص شد سهمی در صندوق سرمایه‌گذاری شرکت برون‌مرزی پدرش داشته و از آن سود می‌برده است، با درخواست مخالفان سیاسی برای استعفای خود مواجه شد.

«جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس گفت، این کشور «مسئولیت بزرگی» در خصوص پناهگاه‌های مالیاتی مناطق خارج از  کشور داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز