خبرگزاری کار ایران

نیروهای عراقی محاصره مجتمع مسکونی در البغدادی را پایان دادند

کد خبر : ۲۵۴۱۵۵

نیروهای امنیتی عراق با حمایت نیروهای مردمی محاصره مجتمع مسکونی در البغدادی در غرب الانبار توسط داعش را پایان دادند.

نیروهای امنیتی عراق محاصره مجتمع مسکونی در شهر «البغدادی» در غرب استان «الانبار» را پایان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه نیوز، «عبدالجبار العبیدی» عضو شورای شهر البغدادی گفت که نیروهای امنیتی عراق با حمایت نیروهای مردمی محاصره مجتمع مسکونی در البغدادی در غرب الانبار توسط داعش را پایان دادند.

العبیدی افزود که نیروهای عراقی عناصر داعش را به فاصله دو کیلومتر از این مجتمع عقب راندند و برای جلوگیری از هر گونه نفوذ تروریست‌ها به این مجتمع تک تیرانداز روی پشت بام‌های این مجتمع مستقر شدند.

وی تصریح کرد که کمک‌های غذایی و انسانی به ساکنان این مجتمع نیز رسیده و داخل آن نیز برای جلوگیری از حوادثامنیتی منع آمد و شد برقرار شده است.

گروه تروریستی داعش برای کنترل این مجتمع مسکونی که در غرب البغدادی واقع شده است و بیش از ۱۲۰۰ خانوار عراقی زندگی می‌کنند، اقدام به مسموم کردن آب آن کرد.

یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که نیروهای عراقی با حمایت افراد مسلح عشایر در عملیاتی منحصر به فرد جاده ارتباطی «البغدادی - حدیثه» را از عناصر داعش آزاد کردند.

این منبع افزود که با آزادی این جاده راه امدادرسانی داعش قطع و به تحرکاتش از طریق این جاده پایان داده شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز