خبرگزاری کار ایران

نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی بحران لیبی

کد خبر : ۲۳۹۲۶۱

اتحادیه عرب امروز - دوشنبه - برای بررسی تحولات لیبی و مقابله با تروریسم در این کشور، نشستی اضطراری در سطح نمایندگان برگزار می‌کند.

اتحادیه عرب برای بررسی بحران در لیبی امروز نشستی اضطراری برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «احمد بن حلی» معاون دبیر کل اتحادیه عرب گفت که اتحادیه عرب امروز - دوشنبه - برای بررسی تحولات لیبی و مقابله با تروریسم در این کشور، نشستی اضطراری در سطح نمایندگان برگزار می‌کند.

بن حلی افزود که در این نشست تحولات خطرناک در لیبی و افزایش خشونت‌ها و اقدامات تروریستی که نه فقط شهروندان و خارجی‌ها بلکه زیرساخت‌های اقتصادی این کشور را هدف قرار داده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح که در این نشست «نبیل العربی» دبیر کل اتحادیه عرب گزارشی درباره تحولات لیبی و اقدام‌های «ناصر القدوه» فرستاده ویژه العربی در این کشور، ارائه می‌شود.

نشست اضطراری اتحادیه عرب بنا بر درخواست دولت لیبی که مورد تایید جامعه جهانی است، برگزار می‌شود.

در همین حال، یک منبع در پارلمان لیبی نیز گفت که هیات سازمان ملل به نمایندگان پارلمان لیبی اطلاع داد که مذاکرات میان طرف‌های مختلف در لیبی برای حل بحران در این کشور به تاخیر افتاده است.

«سمیر غطاس» سخنگوی هیات سازمان ملل گفت که رایزنی‌ها با همه طرف‌ها برای رسیدن به توافق درباره زمان و مکان مذاکرات ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز